Review Kekke Camerariem

daphne Persoonlijk 2 Comments

Vorige week vond ik op een leuke blog een verwijzing naar Kekke Camerariem. Geen idee wat het was, maar de naam sprak me aan. Iets met camera’s is altijd cool! Toch? Ik bekeek de website en kwam erachter dat je op Kekke Camerariem riemen in tientallen verschillende prints en kleuren kunt vinden. Zo maak je van je camera een heus mode item. Je vindt riemen van verschillende materialen en prijsklassen. Met deze riem vervang je dus je saaie camerariem door een veel blitser exemplaar. Wat een leuk idee. Dat wil ik ook want de originele Canon riem is heel degelijk, maar eigenlijk ook best saai. Dus bestelde een leukerd. Ik koos voor de Afro Kek. Een vrolijke riem met felle kleuren. Helemaal leuk!

Mijn Afro Kek

Kekke Camerariem

Onderstaande film geeft nog meer productinfo.

*deze review is niet gesponsord

Wat vind jij van mijn nieuwste fashion item?

Comments 2

1. Beetje een hele late reactie, maar goed, haha! Ik sta eigenlijk op het punt om een camerariem te bestellen voor een vriendin, nu twijfel ik alleen over hoeveel gewicht de camerariem aankan en hoelang hij ongeveer meegaat? Misschien dat jij mij daar meer over kunt vertellen! Xoxo

1. Post
      Author

Ik heb mijn camerarariem al 1,5 jaar en hij is nog steeds heel mooi en ik heb een Canon 60D en die kan hij makkelijk dragen. Volgens mij is de riem best heel sterk, dus zal hij niet snel stuk gaan. Die ik heb is gemaakt van nylonbanden en neopreen. Een stof waar ook wetsuits van gemaakt worden, dus dat is heel sterk. Ik heb hem zelf ook al aan 3 vriendinnen gegeven haha. Vind ze gewoon echt heel leuk haha. Benieuwd of jij hem ook aan je vriendin gaat geven Lou-ann! 🙂 xoxo